söndag 15 juli 2012

I fredags firade vi in att vår semester börjat med att gå på bio och se den svenska filmen Cockpit med bl.a. Jonas Karlsson och Björn Gustafsson. Jag tyckte den var bra! Jonas Karlsson är en duktig skådespelare som  alltid gör väldigt bra i från sig, och det räcker nästan att bara se Björn Gustafsson för att man ska bli full i skratt. 
För det här var en film som var det den utgav sig för att vara, en svensk komedi. Jag -och resten av biosalongen-skrattade gott!

Vet ni att det finns något som heter frisbeegolf
Det spelade vi i går, tillsammans med T och E.
Så himla kul!
Jag har ju inte kastat mycket frisbee i mitt liv, oh, nej! Och inte spelar jag golf heller...
Så jag hade inte några höga förväntningart, varken på min förmåga i detta spel, eller om det skulle vara kul. Men det här var riktigt roligt, och inte särskilt svårt (hm...) 
Tack för en trevlig eftermiddag, T och E!

Idag är det packning och förberedelse inför Danmarksresan. 
Imorgon bitti tar vi färjan från Varberg till Grenå på Jylland.

2 kommentarer:

Lottas Fotografi sa...

Tack för filmtips och trevlig tur till Danmark!
Kram Lotta

Miss Marie sa...

Den vill jag se! Får dra med syrrorna o mamma på den nästa gång jag är i Sverige! :)