söndag 5 november 2017

Bilder från helgen
Med många känslor...
Alla helgons dag
Vi tände ljus för dem vi saknar.
Så vackert med alla ljus

Vår lille ängel  - att man kan sakna någon som man knappt har träffat så mycket... Kan fortfarande känna han lilla, lilla hand i min, hans silkesmjuka kind. 
Jag har honom i mitt hjärta, i ett mjukt och varmt rum - han finns med mej. Alltid. 
Min syster L...som jag saknat i många år nu. Hon finns där någonstans, hon också. I mitt hjärta.
Och alla de andra som fattas oss...


Idag bjöd vi på den årliga taco-buffén, en tradition sen barnen var små. 
Vi åt massa mat, och lite kaka och glass.



Roligt att ha alla barnen samlade, och att få mysa med de små lite.
Titta Ninni -d ä r är dina glasögon!
 -säger Vilmer som vill att jag ska hjälpa honom med spelet på i-paden....

Inga kommentarer: