söndag 3 januari 2010

Jag håller på att läsa en bok av Ann Cleeves just nu,
Rött stoft. Det är den tredje boken i en kvartett böcker som utspelar sig på Shetlandsöarna. Precis vid samma tid förra året läste jag den föregående boken, Vita nätter, ser jag nu när jag sammanställt förra årets lästa böcker!


Nu är min julledighet över, imorgon måste jag jobba igen. Fast jag ska bara jobba en dag, sen är jag ledig på trettondagsafton och trettondagen igen.
Det känns allt lite motigt att gå till jobbet, det är ju så skönt att vara ledig....

1 kommentar:

Marie sa...

Du är inte ensam om att känna lite motighet för att gå tillbaka till jobbet, men så brukar det ju ändå gå bra när man väl kommer igång. Vilken spännande boklista du hade för år 2009, hoppas du får ett lika bra och minnesrikt läsår 2010. Kram